tisdag 20 mars 2018

Min fina pappa

Vill på så här sätt berätta för er som undrar vart jag tagit vägen och inte skriver/skrivit hos mig själv eller hos er andra bloggare. Kommer att vila nu men kommer tillbaka när jag känner för det.

Vi har haft några tunga månader av sjukdom och hastig försämring o bortgång för min käraste finaste snällaste pappa. 

Fredagen den 16/3 - 2018
Tage Granberg
Just nu är det ett fruktansvärt tomrum efter min fina pappa💖Trodde inte att detta skulle hända än på ett tag. Jag är så glad att jag har världens finaste familj 💗. Vi har stöttat varandra under hela sjukdomstiden och sista dagarna vi vakade vid pappas sida. 

Tack alla ni som hört vad som hänt. För era sms, samtal och vackra blommor vi fått.
Det värmer i mitt hjärta när ni hör av er alla fina. Tack från djupet av mitt/vårt  hjärta.



13 kommentarer:

  1. 💕💕💕💕💕Finns här för dig BamseKramizar💕💕💕💕💕

    SvaraRadera
  2. Jag beklagar sorgen.
    Vila nu och var rädd om dig finaste du!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch så tråkigt när de nära lämnar oss!
    Vi skickar varma styrkekramar till er alla.

    SvaraRadera
  4. Beklagar sorgen!
    Många kramar från oss till er

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt att höra, beklagar er sorg. Varma kramar från oss.

    SvaraRadera
  6. Förstår situationen, beklagar sorgen och förlusten av din pappa. Jag har varit med om samma sak för flera år sedan.

    SvaraRadera
  7. 💕💕💕💕💕💕kram till er alla! ❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  8. Har varit dålig på att följa bloggar, men förstår att du haft och har det tungt. Beklagar din fars bortgång. Styrkekramar från oss

    SvaraRadera
  9. Beklagar sorgen efter din pappa, sörj honom med huvudet högt och minns de fina stunderna, du har honom i minnet för alltid 💟💟

    SvaraRadera